Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

NAGRADE ZA NAJBOLJE DOMAĆE BRENDOVE

Beograd, 16.5. 2019. - U okviru kampanje MOJ IZBOR 2019, danas su u Skupštini grada Beograda dodeljena tradicionalna priznanja „Moj izbor”, kojima se nagrađuju omiljeni domaći proizvodi i brendovi po ukusu potrošača. Devetu godinu zaredom, kampanju „Moj izbor“ organizovalo je udruženje „Moja Srbija“. Predsednik ovog udruženja Milan Ristić rekao je da se ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu glasali su korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova plasirali su se u finale, gde ih je, u svakoj kategoriji, čekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prethodnih akcija. Finalno glasanje organizovano je na terenu, metodom „lice u lice“. U deset gradova Srbije glasalo je ukupno 2010 potrošača. Kao i prethodne godine, titulu „Najomiljeniji domaći proizvod“ poneo je „Plazma keks“ kompanije „Bambi“, dok je zvanje „Najomiljeniji proizvođač u Srbiji“, ove godine ponela kompanija „Imlek“. Nagrade MOJ IZBOR, kao najbolji brendovi u svojim kategorijama, osvojili su: Začin C, Smoki, Metalac posuđe, Knjaz Miloš, Zlatiborac, Dijamant ulje, Moja Kravica, Nectar Family, PS fashion, Plazma keks, Pošta Srbije, Maxi, Dunav osiguranje, Banca Intesa, Forma Ideale, EXIT, dok je brend „Tiffany“ osvojio nagradu kao pobednik internet glasanja.
Clj kampanje „Moj izbor“ je podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova. Ovogodišnja akcija sprovedena je uz podršku potpredsednice Vlade Republike Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije i Grada Beograda.

Vesti

KONGRESNA PONUDA SRBIJE NA SAJMU "IBTM WORLD 2019"
GASTRO NOVINARI IZ SLOVENIJE I HRVATSKE U POSETI SRBIJI
TOB NA SVETSKOM SAJMU TURIZMA U LONDONU
PROMOCIJA FILMA "GROČANSKE PRIČE"
U SEPTEMBRU ZA 16 ODSTO VIŠE NOĆENJA U BEOGRADU
VRANJE NA LISTI UNESCO KREATIVNIH GRADOVA
U HOTELU ZIRA 4. NOVEMBAR VINO FEST
SRBIJA U TOP 10 DESTINACIJA KOJE TREBA POSETITI
ŠETNJA KROZ ISTORIJU I KULTURU BEOGRADA
VELIKI USPEH UČENIKA IZ VRNJAČKE BANJE NA GASTROMAKU
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs