Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

NAGRADE ZA NAJBOLJE DOMAĆE BRENDOVE

Beograd, 16.5. 2019. - U okviru kampanje MOJ IZBOR 2019, danas su u Skupštini grada Beograda dodeljena tradicionalna priznanja „Moj izbor”, kojima se nagrađuju omiljeni domaći proizvodi i brendovi po ukusu potrošača. Devetu godinu zaredom, kampanju „Moj izbor“ organizovalo je udruženje „Moja Srbija“. Predsednik ovog udruženja Milan Ristić rekao je da se ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu glasali su korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova plasirali su se u finale, gde ih je, u svakoj kategoriji, čekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prethodnih akcija. Finalno glasanje organizovano je na terenu, metodom „lice u lice“. U deset gradova Srbije glasalo je ukupno 2010 potrošača. Kao i prethodne godine, titulu „Najomiljeniji domaći proizvod“ poneo je „Plazma keks“ kompanije „Bambi“, dok je zvanje „Najomiljeniji proizvođač u Srbiji“, ove godine ponela kompanija „Imlek“. Nagrade MOJ IZBOR, kao najbolji brendovi u svojim kategorijama, osvojili su: Začin C, Smoki, Metalac posuđe, Knjaz Miloš, Zlatiborac, Dijamant ulje, Moja Kravica, Nectar Family, PS fashion, Plazma keks, Pošta Srbije, Maxi, Dunav osiguranje, Banca Intesa, Forma Ideale, EXIT, dok je brend „Tiffany“ osvojio nagradu kao pobednik internet glasanja.
Clj kampanje „Moj izbor“ je podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova. Ovogodišnja akcija sprovedena je uz podršku potpredsednice Vlade Republike Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije i Grada Beograda.

Vesti

DODELJENE NAGRADE TURISTIČKI CVET ZA 2019. GODINU
DVE NAGRADE ZA SRBIJU IZ KINE
MOBILNA APLIKACIJA ZA OBILAZAK BEOGRADSKE TVRĐAVE
TOS: IZABRANI POBEDNICI FOTO KONKURSA
ODRŽAN 24. FESTIVAL "SLAVAGASTRO"
JUBILEJ UGOSTITELJSKO TURISTIČKE ŠKOLE U VRNJAČKOJ BANJI
PONUDA BEOGRADA PREDSTAVLJENA U TEMIŠVARU
KAMPANJA "ZIMSKA FANTAZIJA NOVOG SADA"
PROMOCIJA BEOGRADA U BEČU
IZLOŽBA NAJBOLJIH FOTOGRAFIJA SRBIJE
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs