Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

DODELJENA PRIZNANJA NAJBOLJIM ETNO BRENDOVIMA

Beograd, 29.5.2019. - Ekonomski portal privredni.rs i Zadružni savez Srbije danas su organizovali promociju izdanja „Najbolji etno brendovi“ i po prvi put dodelili nagradu „etno brend“ za 2018. godinu. Na početku promocije prisutnima su se obratili Drago Delić, autor i urednik izdanja „Najbolji etno brendovi“, i Nikola Mihailović, predsednik Zadružnog saveza Srbije. Oni su istakli da je cilj izbora najboljih etno brendova, i aktivnosti koji ga prate, da se da dodatni podsticaj razvoju i promociji autentičnih domaćih proizvoda, odnosno da se promoviše i pomogne mali i srednji proizvođač, po mogućnosti udružen u zadrugu. “Ovim projektom želimo da podstaknemo i afirmišemo proizvodnju originalnih tradicionalnih proizvoda u raznim granama privrede, naročito proizvodnji hrane, zatim u zanatstvu, turizmu, industriji slatkiša, ugostiteljstvu“, rekao je Delić. Prisutnima su se, pre dodele nagrada „Etno brend“ obratili i predstavnici Ministarstva poljoprivrede, Ministarstva rada i Ministarstva za evropske integracije, kao i Dragan Škorić, predsednik Akademijskog odbora SANU za selo, i Miroslav Nikolić, predsednik opštine Knić. Dodeljeno je 15 ravnopravnih nagrada „Etno brend 2018“, a dobili su ih: „Timomed“ Knjaževac (proizvodnja meda), „Bomeska potkovica“ (za peglanu kobasicu) iz Pirota, PG „Miletić“ za pečemni sir sa slaninom i pršutom, AgroZlatar za heljdino brašno, Petrovska klobasa Gazdinstva Karolja Horvata iz Bačkog Petrovca, ’Stara rakija’ istoimenog proizvođača iz Beograda, brend „kozari“(proizvodi od kozjeg mleka) kompanije Beocapra iz Kukujevaca, dimljeni kačkavalj „Krcino zlato“ gazdinstva Krcić, „vilamet“ namazi firme „Žigon“, Euro duo kalem iz Lazarevca kod Kruševca (proizvođač sadnica i voća), „Forest voćna vina“ proizvođača Floriva iz Ivanjice, restoran „Stari hrast“ iz Boegrada, kolač „kotorska krempita“ koji pravi „Morsal“ iz Beograda, Profi agrar iz Slatine kod Šapca i vina Vinice Petrović iz Velike Hoče.

Vesti

KAMPANJA "KAD PIJEM NE VOZIM " NA ULAZ FESTIVALU
KONKURS ZA IZBOR IZUZETNE DESTINACIJE EVROPE - EDEN 2019
PRVI KALE FEST U PIROTSKOJ TVRĐAVI
IZLOŽBA "ZAŠTIĆENI PREDELI SRBIJE" NA SAVA PROMENADI
FESTIVAL POSVEĆEN NARODNOM OBIČAJU LILANJU
LETNJI BIOSKOP NA OTVORENOM
TURISTIČKA ORGANIZACIJA VOJVODINE NA YOUTH FAIRU I EXITU
BESPLATNI TURISTIČKI OBILASCI KOSANČIĆEVOG VENCA
PROMOCIJA BEOGRADA I SRBIJE U KRASNODARU I KAZANJU
VIMINACIJUM FEST OD 24. DO 30. JUNA
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs