Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

SRBIJA NA KULTURNOJ MAPI SVETA

Beograd, 25.7.2019. - Srbija, kao turistička destinacija, njena kulturna dobra, ali i savremeni umetnički pokreti našla su se nedavno u žiži svetske javnosti.
Naša zemlja je, po prvi put, u konkurenciji za najbolju lokaciju za snimanje reklama u Los Anđelesu. Nominacije za najbolje lokacije za snimanje filmova, TV serija i reklama, a koje dodeljuje svetska asocijacija menadžera lokacija (LMGI – Location Managers Guild International) zvanično su objavljene 19. jula 2019. Srbija se na ovoj listi našla zahvaljujući reklami ,,Organska hrana za sve“, koju je za nemački brend Penny, uradila beogradska produkcijska kuća Emote. Reklama je snimana u samom srcu Beograda i prikazuje kadrove Terazija, Uzun Mirkove ulice, starog železničkog mosta i novobeogradskih blokova. Srbija je tako stala rame uz rame sa Islandom (kampanja brenda Huawei), Turskom (reklame Nacionalne Geografije i South India Bank-a), kao i brendom Nike, čija se reklama našla u konkurenciji i za prestižnu nagradu Emi.
Nedavno je britanski BBC srpsku prestonicu uvrstio među pet najkreativnijih gradova sveta, nazvavši ga centrom savremene umetnosti u Evropi. Beograd je, kako se ističe, prava destinacija za ljubitelje brutalističke arhitekture, ali i mesto gde se galerije sve više fokusiraju na novu umetnost koja se stvara u Srbiji. Najavljena je i izložba Marine Abramović, koja će od septembra do januara biti dostupna u Muzeju savremene umetnosti.
Takođe, italijanski umetnički magazin Juliet je u fokus stavio rad savremenih srpskih umetnika poput Perice Donkova, Nine Todorović, Marije Dragojlović, Srđana Apostolovića, Vladimira i Milice Perić.
Pominjanje Srbije i njene prestonice, u ovakvom kontekstu, od strane svetskih medija i stručnjaka iz oblasti kulture, je od izuzetne važnosti za promociju turističkog i kreativnog imidža zemlje, kao i promenu percepcije Srbije kao turističke destinacije. U istraživanjima, koje je Turistička organizacija Srbije sprovela tokom 2018. Godine, o stavovima i navikama inostranih turista, preko 32% ispitanika navelo je kulturno-istorijsko nasleđe kao motiv za posetu Srbije i Beograda.

Vesti

GOSPOJINSKI FESTIVAL LJUBAVI I VINA U SURČINU
INDIJSKI NOVINARI U POSETI SRBIJI
DANI LUDAJE PO 34. PUT U KIKINDI
PREDSTAVA O VUKU KARADŽIĆU, POČINJE TREĆA SEZONA
ODRŽANA PREZENTACIJA BEOGRADA U MOSKVI
TOB NA SCITHOS KONFERENCIJI U BEČU
SRPSKA SLAVA ZA FRANCUSKE NOVINARE
BEOGRADSKA SMOTRA FOLKLORNIH VETERANA
JESENJI UKUS FEST 14. I 15. SEPTEMBRA
SAVREMENE TENDENCIJE U TURIZMU I HOTELIJERSTVU
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs