Pretraga
Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja
Turistička organizacija Srbije
Turistička organizacija Vojvodine
Turistička organizacija regije zapadne Srbije
Turistička organizacija Beograda
Turistički info centar Novi Sad
WTO - Svetska turistička organizacija
Privredna komora Srbije
Privredna komora Beograda
Privredna komora Novog Sada
Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede - Hores
Hotelijerstvo i gastronomija
Poslovno udruženje turističkih agencija Srbije - YUTA
Poslovno udruženje banja i klimatskih mesta

Centar za održivi i odgovorni razvoj turizma CENORT

 

 

VESTI

VIDI SRBIJU - POSETI DONJE PODUNAVLJE

Beograd, 19.5. 2020. - Potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, Rasim Ljajić i direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović, obišli su sa novinarskim ekipama Donje Podunavlje - od Kladova do Srebrnog jezera. Poseta je organizovana u okviru kampanje „Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju“ kojom se destinacije iz ovog dela Srbije predstavljaju javnosti kao mogući izbor za odmor u zemlji tokom ovogodišnje letnje sezone. „Lepota Dunava i najveći nacionalni park u zemlji Đerdap, veći nego Fruška gora, Kopaonik i Tara zajedno, dovoljan su poziv, pre svega, domaćim turistima da posete ovaj kraj. Siguran sam da veliki broj stranih turista bolje poznaje ovu turističku destinaciju nego naši građani i zato je sada prilika da upoznaju i Donje Podunavlje i sve ove opštine na toku Dunava koje čine jedinstvenu turističku atrakciju“, istako je ministar trgovine i turizma Rasim Ljajić. Krstarenje Dunavom, obilazak Trajanove table, vožnja džipovima kroz Nacionalni park „Đerdap“ do vidikovca Ploče odakle se pruža pogled na, kako meštani kažu, „najlepši deo Dunava“, nedavno rekonstruisana Golubačka tvrđava, Ramska tvrđava, Lepenski vir, ali i mnoga nacionalna jela – samo su deo ponude ovog kraja Srbije. Direktorka TOS-a Marija Labović istakla je da je kampanja „Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju“ pokrenuta da bi se domaćim turistima sugerisalo da ove godine odmor provedu u Srbiji.„Srbija je pravi izbor za ovu godinu ne samo zbog epidemiološke situacije i korone, već zato što zaista ima dobar sadržaj i kvalitetne turističke proizvode u kojima će naši građani da uživaju“, kaže Labovićeva. Ona je najavila da će TOS u okviru kampanje „Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju“ u naredna dva meseca kontinuirano predstavljati različite destinacije u Srbiji kako bi građanima pokazao što više mesta.

Vesti

IZABERI SVOJU AVANTURU #VIDISRBIJU – LJUBOVIJA
OTVOREN TURISTIČKI INFORMATIVNI CENTAR U SURČINU
SLIKA "KOSOVKA DEVOJKA" BIĆE IZLOŽENA U STAROM DVORU
SVEČANO OTVARANJE SEZONE U SKADARLIJI, 6. JUNA
PROMOCIJA PONUDE BANJE VRUJCI I DIVČIBARA
SEKTORU TURIZMA POVOLJNI KREDITI FONDA ZA RAZVOJ
POZIV LOKALNIM SAMOUPRAVAMA DA POMOGNU HOTELIJERE
YUTA: AGENCIJE SPREMNE DA REALIZUJU PUTOVANJA
VIDI SRBIJU - POSETI DONJE PODUNAVLJE
ZA JEDAN DAN PODELJENO 6.700 VAUČERA ZA ODMOR U SRBIJI
arhiva vesti >

 

copyright NIP "Druga kuća" d.o.o. 2008
Sedište: Kraljice Natalije 66; Redakcija: Resavska 28/IV 11000 Beograd
Tel: +381 11 3346 109 Tel: +381 11 2688 118 Fax: +381 11 3611 529
office@revijauno.co.rs